Wilmas Dopdag!

Idag var jag på dop i Hardemo för min brorsdotter Wilma! Väldigt fint dop med en lättsam präst och en av Emelies kompisar sjöng för oss och hon var så himla duktig, rös i hela kroppen när hon tog ton.
Wilma var så snäll och lugn under dopet och mot slutet somna hon till och med..såå söt =)
Efter det åkte vi till Åbytorps idrottsplats för fika och presentöppning.

Sen var det dags att åka hem och packa för att följa med Stephan till Filipstad! Så nu sitter jag här och har precis börjat lyssna på Takidas nya skiva, hoppas på att den är lika bra som förra!
Imorgon ska jag äntligen ta tag i det...Träningen, finns ju lite mer att välja på här än hemma så imorgon ska jag ta ett bodystep pass, bäst att börja med nåt som man kan lite grann i allafall! Känns lite tråkigt att gå iväg och träna på ett helt nytt ställe själv, men nu jäklar måste jag ta tag i det. Kommer förmodligen vara helt slutkörd efteråt för det var evigheter sen jag tränade pass, men det ska bli kul!

Annars är det inte så mycket planerat i veckan, kanske ska hem till Laxå tisdag eller onsdag, och på torsdag fyller ju älsklingen år så då får vi se om vi kanske går ut och äter eller om vi fixar mys hemma!

Föresten igår när jag var ute och plockade svamp med mamma och ola så var det inte bara svamp vi hittade utan jag gick även på skellett från en Älg, var käken med tänder och allt.. kändes lite läskigt, har nog aldrig sätt skellett delar så där förut. Åh ja det där var väl helt onödig information men ändå :)

       
                                                                
 


Kommentarer
Postat av: Emma Lee

haha visst är jag duktig :)))

duktig du är som börjar träna igen, skulle ja me vilja :( PUSS saknar dig när du är så långt borta hihi

2009-09-07 @ 16:20:55
URL: http://emmia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Japp går teori på körskolan :) sen på onsdag kör jag första gången med dom :) det gick bra i lördags men Carro fick vara min hjälp med ingredienserna, har verkligen tappat om jag ens har kunnat haha

2009-09-07 @ 21:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0