Party Onsdag!

Igår fick vi träffa Sofia igen, kul att hörs att hon har det bra och att äntligen få höra alla hennes historier :)
Kvällen började med att vi tåg tåget in till Mathilda där tjejerna droppade in en efter en.
Vi åt pizza, förfestade och uppdaterade varandra om allt som hade hänt sen sist. Går alldeles förlänge mellan att man träffar alla, det måste det bli ordning på :)
Sen bar det av till ströpmis, där det var fullt med studenter och billiga priser i baren så det var kanon.

Kvällen slutade med kycklingtallrik på grillqurner, och sen följde jag med Carro hem för att sova där.. bor man i Laxå kan man helt enkelt inte ta sig hem på veckodagar haha!
Så inatt blev det ganska lite sömn, känner mig helt död nu men känns fel att lägga sig kl 20.20?
Idag åkte vi iallafall in till stan för att luncha med Sofia, men hon mådde inte tipptopp så vi köpte med mat från Labaguette och åkte därefter hem till Karolina för att äta :)
Så nu har man sagt hej då till Sofia igen, tråkigt att man knappt hinner säga hej innan det är dags att säga hejdå igen.. men tiden går fort.. hon har ju snart bara 1 säsong kvar haha!

Eftermiddagen spenderades hos min mamma där syster, Måns och Smilla var. Det bjöds på fika och det kom upp många roliga nyheter.. framför allt en som jag ser fram emot... ska bli så kul =)

Nu blir det några bilder från gårdagen och sen är sovdags för mig! Ny dag imorgon med två födelsedagar på schemat! =) + en till i helgen + dop..Ojoj, blir mycket fika för mig låter det som :/
Godnatt!




     


Kommentarer
Postat av: Caarry

vad var det för roliga nyheter?! :D

du får inte skriva sådär jag blir nyfiken :)

2009-09-04 @ 12:38:51
URL: http://caarry.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var lite roligt skvaller om gradiviteter och giftemål haha.. verkar vara vardagsmat nu för tiden hehe! Men kan berätta mer på telefon nån dag =)

2009-09-05 @ 20:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0