Pitcher´s för första gången denna höst!

Känns som att jag snart somnar, men är väl lite väl tidigt att gå och lägga sig nu?
Ska iallafall försöka hålla mig vaken för att titta på ensam mamma söker!

Utgång igår med tjejerna, därav denna trötthet idag! Blev en helbra kväll som började i Kumla,
med förfest hos Carros bror. Emma var också där, kul att få träffa henne igen! Hoppas att du mår bra snart <3
Taxin tog oss till Örebro där slutsumman hamnade på 500,00kr jämt.
Pitcher´s var stället som gällde för oss, så tack för en bra kväll!
Sen kom Stephan och hämtade mig som han alltid brukar göra, thanks babe! <3 

Idag blev det en seg morgon och vid 14 åkte jag och stephan till pappa för att fika med syster och barnen, samt delar av familjen Helge! Efter det var det dags att säga hej då till stephan igen som skulle tillbaka till Filipstad!
Extra jobbigt idag eftersom vi gått om varandra så gott som hela helgen! Bara att se fram emot nästa helg nu!



Kommentarer
Postat av: Caarry

varför gjorde vi sådär nu igen?!! =S haha

2009-09-28 @ 15:16:48
URL: http://caarry.blogg.se/
Postat av: Cissi

Pga Saras Fuckphone haha =)

2009-09-28 @ 18:16:41
Postat av: Sara

Hahah Carry! bra minne ;) Hoppas du haft en bra dag i fhilipstad cissi!:D

2009-09-30 @ 22:08:42
URL: http://saaracl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0