Liseberg

 
Igår var det Liseberg för hela slanten! Tråkigt nog kunde inte Emma och Carro följa med oss,
men jag, Sara och Jenny tog bilen ner till Göteborg där vi mötte upp Elin.
Jag agerade chafför och Sara tog sitt jobb som kartläsare på största allvar ;)



Balder var ett måste och till och med Elin tog mod till sig och åkte med oss ;)
Tyvärr lyckades vi inte lura med henne på Kanonen, får bli nästa gång!



Efter lite karusellåkande och en pizzalunch tog vi oss upp till Bion.



Snyggast i stan?


  
Det blev mer åkande och det avslutades med Colorado och Flumride. Elin klarade sig utan så gott som en vattendroppe i Coloradon så därför bestämde vi oss för att hon skulle få sitta längst fram i Flumriden..
Där fick hon känna på att bli dränkt vill jag lova :) Så på kortet under ser ni hur hon försöker blåsa sig torr på toaletten.

   

  

Tillsist blev det skratt i spegelhuset och en hel del spelande vid chokladhjulen.
Jag vann ett rör med centerrullar och Sara två påsar diam. Hade såklart vart billigare för oss att gå till affären och köpt godiset men det är ju lite roligare med spänningen.

Tack för en underbar dag tjejer <3

 


Kommentarer
Postat av: Sara

haha snygga kort ;) Tack för en skit bra dag :D:D <3

2009-09-14 @ 22:15:20
URL: http://saaracl.blogg.se/
Postat av: caarry

seeeeriöst sara som kartläsare?!! ;)

2009-09-15 @ 22:54:36
URL: http://caarry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0