Jobbmässan!

Fortfarande träningsverk efter Afropowern i tisdags (som förövrigt var väldigt roligt). Idag hade jag tänkt att jag skulle gå på core, känns inte så lockande med den här träningsverken, men det är väl bara att bita ihop. Det ska kännas att man lever, och kanske straffas lite för att man inte vart den bästa på det där med träning de senaste två åren.

Var Jobbmässan igår med, så jag mötte upp Linda på stan och så gick vi till conventum. Gick väl helt okej och pratade en del med dem på Uniflex, hoppas att dem kan ha nåt jobb till mig snart :) Efter det blev det lunch på LaBaguette och sedan uträttades en del andra ärenden. Tack för en bra dag kusinen min <3
Kom förövrigt hem med ett nitlinne och en svartrutig skjorta från Vero Moda. Jag kan nog aldrig gå därifrån tomhänt?!

Har nyss avnjutit en skink-och broccolipaj med bröd till som man gör i stekpannan, mums! Och nu ska jag åka hem till mamma där det bjuds på fika. 


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack själv darling ! Mycket trevlig dag !!

2009-09-25 @ 20:32:11
URL: http://helgess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0