Grattis Hjärtat! <3



Grattis Mitt Hjärta! <3

Idag fyller min älskade år, så därför spenderas dagen i Filipstad!
Hade ju tänkt fira han med att gå ut och äta ikväll men nu ska tydligen hans föräldrar och mormor
komma i eftermiddag så det får väl bli en annan dag! Så idag får det bli fika istället!
Tråkigt nog har han en heldag i skolan 8-17, så jag har fått den roliga biten med att städa, tvätta och handla fika!
Men det gör jag så gärna idag =)

Va säger man om Vm-kval matchen igår då? Är Sverige sämst eller sämst?
Fick lyssna på handra halvlek i bilen upp till Filipstad och det var lagom frustrerande!
Skönt att Malta kunde hjälpa oss med ett självmål iallafall!
Var inte bara det jag var irriterad över i bilen upp..Hade nämligen lyckats glömma allt va tjocktröja och jacka heter hemma i Laxå, skönt att det är så fint väder ute iallafall så man kan klara sig utan!
Men glömde även min sminkväska med parfym, p-piller och allt sånt...Hmm..
En av de stora nackdelarna med att pendla fram och tillbaka!

Nej nu måste jag sätta i gång med mina sysslor så jag kanske hinner med en promenad med innan det blir kalas! :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Hälsa Grattis :D

2009-09-10 @ 21:48:35
URL: http://saaracl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0