Helg!

Det har vart en bra helg med helt underbart höstväder! Synd bara att den gått så fort, inte för att det egentligen gör mig nåt, varje dag är väl som helg för mig? Men tråkigt att säga hej då till älsklingen som var tvungen att åka tillbaka till Filipstad! Känns som jag knappt hunnit träffa han i helgen och nu ses vi inte förens nästa. Men jag ska försöka hålla mig sysselsatt så ska nog tiden gå fort!

Igår började jag dagen med en skogsutflykt, jag åkte hem till syrran som hade gjort matsäck.. Limpmackor med ost och varm choklad och sedan for vi iväg tillsammans med Måns och Smilla. Vi lekte, plockade svamp, fikade och hade det allmänt mysigt. Bra start på dagen!

 
     


På kvällen vart det ut att äta på Paco´s med Carro, Sara & Jenny..Mysigt! Sedan var det bio som gällde The ugly truth, så himla rolig film..skrattade så jag fick ont i magen, så den rekomenderar jag starkt att ni ser!


Idag var tanken att jag och Stephan skulle åka till vargavidderna för att vandra och grilla korv, men tyvärr var han tvungen att laga bilen så det blev ingen kvalitetstid där inte. Så istället åkte jag hem till mamma och städade ur bilen, bara att tvätta den kvar nu men det får bli en annan dag. Sen tog jag mig i kragen och gick ut och sprang för att sedan åka till Stephans föräldrar för att äta grillat.
Nu blir det lugnt framför tvn.


Kommentarer
Postat av: Linda

De är ju bara för söta !!

2009-09-20 @ 22:10:27
URL: http://helgess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0