Afropower!

Tråk, Tråk, Tråk! Tre ord som sammanfattar denna dag!

Vill verkligen ha ett jobb nu, tristessen smyger sig på allt mer och mer.
Håller tummarna för att man ska ha lite tur på jobbmässan imorgon,
var ju faktikst där förra året som jag fick mitt jobb på Nolato.
Så imorgon blir det att möta upp Linda för att gå dit..
Ska även hinnas med lunch på stan samt kanske lite shopping.

Shopping blev det ju igår med föresten. Jag och Carro åkte till marieberg för att hitta något 
tills på lördag då det blir utgång med tjejerna! 
Ville hitta nån snygg topp, men kom istället hem med en höstkofta, sjal och ett armband.
Så jag hoppas på att hitta partytoppen imorgon!

Ikväll kommer iallafall min älskade Mamma och Bertis hem från Mallorca.
Får se om jag hinner dit en stund för att höra om resan. 
Ska ju iväg på Afropower ikväll. Har aldrig provat den träningsformen, 
men det är dansstilar som inspireras av HipHop och afrikansk dans.. 
som även innehåller kondition och styrka. Ska bli spännande att se vad det är för nåt.
Hoppas på att det faller mig i smaken, har ju noll taktkänsla..men förhoppningsvis går det inte bara ut på det =)  


Kommentarer
Postat av: Caarry

hoppas det var kul! :))

visste du har afrikansk dans ligger till grunden för hiphop?! det har jag lärt mig på tv (:

2009-09-22 @ 19:05:07
URL: http://caarry.blogg.se/
Postat av: Cissi

haha nee det visste jag inte! :)Tvn är allt bra att ha,den kan man bli riktigt allmänbildad av haha!

Men det gick bra, var kul att dansa loss lite :D

2009-09-22 @ 21:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0