Världens godaste chokladmousse

Va mycket gott man får äta på jobbet! Igår när jag kom dit serverades det oxfile, med mos, en god sås och sallad. Inte varje dag man äter det så det känns ju ganska lyxigt. Lite senare på kvällen så fick jag smaka på en vit chokladmousse som jag gått och spanat på ett tag hehe. Den var så sjuuuukt god :) Undrar just om dem har hemliga recept där? =) men kvällen gick fort och jag kom iväg hem redan vid halv 12. Vilket är skönt, fast kanske inte det bästa för min plånbok? Det är ju då jag går minus på att jobba, och så borde det ju inte va. Det svenska A-kassa systemet är väl helt enkelt ingen hit.

Nu ska jag snart iväg på middag hos Stephans farmor som fyller år idag. Efter det blir det full fart hem till Carro där det väntas en myskväll med tjejerna! Bra dag idag :)


Kommentarer
Postat av: Emma

hej gumman!

visst gör vi? det är medecin för själen haha.

jaa jag ska med ut hihi jobbar men det hindrar ingen ;D



kuuul att se dig igår hjärtat

2009-10-25 @ 09:56:02
URL: http://eburstrom.blogg.se/
Postat av: Sara

gott ju! kanske kikar förbi på fredag ;) hihi..! vad kul att du kunde följa med på Lördag :D woohoo då blire party <:D

2009-10-25 @ 15:34:25
URL: http://saaracl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0