Packa,packa,packa..

Så var man igång med allt packande nu då. Den riktiga flytten styrs imorgon eller på söndag!
Har nog inte riktigt förstått än att jag inte kommer bo kvar i min fina lägenhet så länge till. Känns konstigt.
Men det blir nog ganska bra nu hos mamma iallafall, ska bo i källaren nu istället så, så då får jag ju mer plats för mina grejer. Blir som en liten minilägenhet fast utan kök, men kylskåp har jag ju haha :)

Det svåra nu är ju att veta vad jag ska packa, har packat dem flesta kökssakerna nu men annars känns det bara som "Det kan jag ta sen". Men jag har ju lägenheten till nästa lördag, så allt smått och städningen kan jag ju ta i veckan sen.

Ska iväg och jobba sen ikväll med, men är såå omotiverad. Känns som att jag har massa saker att göra här hemma. Och det här med helgjobb på kvällen är nog inte riktigt mig grej. Men är ledig imorgon iallafall så det är skönt, så man får lite tid till att träffa tjejerna. Fast hade ju gärna vart med dem ikväll på idolmys. Inte sett en enda veckofinal än :/ Är nog lika bra att jag lägger ner det där med idol.

Nu måste jag ta tag i packandet igen! Hoppas ni har en bra helg! =)

Kommentarer
Postat av: Emma

jag lider av stora shopping problem haha.

hur gick det att jobba? saknar dej idah

2009-10-24 @ 01:40:20
URL: http://eburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0