Flyttdag!

Nu var alla stora saker flyttade då, så nu är jag bosatt hemma hos mamma igen.
Kändes så sorgligt förut när jag var i lägenheten för att hämta lite kläder och det ekade när man gick i rummen :/
Har ju bott själv nu i över ett år, så det blir verkligen en omställning. Men förhoppningsvis vänjer man sig fort..
Och jag kan ju alltid åka till Stephan i Filipstad så det känns lite som att vi bor själva igen :)

Nu är det mest massa småplock kvar i lägenheten.. Har ingen aning om vart jag ska göra av allt?
Sen det värsta av allt, städningen... ser inte fram emot det vill jag lova. Så jag vet ju att jag har och göra i veckan iallafall.
Men ska hinna med lite roligt också. Blir att hälsa på dem gamla arbetskamraterna på Nolato, fika med tjejerna och så blir det en shopping dag med! =) Blir farligt nu när man bor hemma igen och mamma kommer märka så fort man köper någonting nytt!

Nu ska jag ta mig en dusch och sen försöka fixa i ordning lite mer här innan man äntligen ska få slå sig ner framför tvn. Har vart en lång dag idag, och 1 timma längre är den ju med. Men hoppas att alla haft en bra helg, för det har iallafall jag haft! =)


Kommentarer
Postat av: Emma

gumman jag vet precis vad du känner :(( men det blir bättre snart

2009-10-26 @ 10:53:39
URL: http://eburstrom.blogg.se/
Postat av: Emma Lee

jaa :) eller hela familjén ska hjälpas åt hehe kan berätta när vi ses :) imorgon PUSS PUSS

2009-10-30 @ 11:33:32
URL: http://eburstrom.blogg.se/
Postat av: Emma

taaaack ska göra det tror jag :))

2009-11-03 @ 18:09:17
URL: http://eburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0