Wiiiiiii

Nyss beställt ett Nintendo Wii, så den dyraste julklappen går till mig själv i år :)
I fredags släpptes tydligen en specialutgåva som är svart, så den köpte jag!
Så nu tjejer får ni komma och hälsa på mig så jag får nån att spela med =)

Annars så har helgen gått alldeles för fort, den har ju mest bestått av jobb!
Blev ju snabba puckar på mitt jobbcoachmöte i torsdags då hon frågade om jag vill jobba fredagen + nästa vecka på ett ställe som heter euromaint i örebro. Självklart tackade jag jaa, vilket jag ångrar nu.
Jobbar 7-16 på världens sämsta ställe. Mitt jobb är att ta emot tågskrot som ska ställas på rätt plats på lagret.
Kan vara allt från förarstolar till stora järnklumpar som sitter på tågen! Jobbet är tungt, skitigt, tråkiga människor och allt sånt.. haha mycket klagande här, men kan ju helt enkelt sammanfatta det med att jag verkligen inte trivs.
Man ska ju dessutom ha truckkort där, vilket jag inte har. Blir därför extra svårt att utföra arbetet då man hela tiden får gå till andra och be dem ställa upp sakerna åt en. Så man känner sig mest i vägen. Ber till gudarna att nästa vecka ska gå fort.

Blev i allafall dubbelt upp med jobb i fredags då jag jobbade på Amano på kvällen..fina pengar, men ganska tungt på kvällen med en arbetsdag på 15 timmar.
Jobb igår med, men idag är jag ledig så det är skönt!

Nu ska jag och älsklingen snart åka in till Örebro för att fika hos Emmy och Johan. Sen blir det Bio, New Moon.
En bra söndag! =)

Kommentarer
Postat av: Sara

åhhh wwiii jag älskar det :D:D

2009-11-22 @ 17:17:11
URL: http://saaracl.blogg.se/
Postat av: Sara

åhhh wwiii jag älskar det :D:D

2009-11-22 @ 17:17:24
URL: http://saaracl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0