Ullared


                                             

Igår var jag och mamma till Ullared, bussen gick 4.15 så man var lite halft i koma hela dagen!
Handlade klart julklapparna till alla barnen + födelsedagspresent till Smilla.
Skönt att kunna bocka av lite, sen är det bara till alla andra kvar där Stephan är svårast att handla åt som vanligt.
Hittade inte så mycket till mig själv, mest bara småkrafs som deo, spray, leggings o.s.v. Sen i en affär utanför shoppade jag två väskor, hittade massa fina stövlar med men dem lyckades jag motstå.

Var en hel del folk där, för mycket även för min smak. Man fick ställa vagnen på ett bra ställe och sen gå runt och hämta sakerna man skulle ha, för att gå med vagnen var heelt omöjligt.
De spelade tydligen in igår med för serien Ullared, man tack och lov lyckades vi undvika kamrerna (Hoppas jag)

Vi avslutade resan med att då lite i butikerna utanför och det var ju ganska så roligt när mamma traskar in i erotikbutiken haha. Den låg brevid MQ outlet så jag nämnde det till henne när vi gick in på mq, men sen när vi går ut i från butiken traskar hon in i den brevid, alltså erotikbutiken. Pinsamt, tänkte jag och följde efter. Hon tittade runt lite och såg sen lite fundersam ut, och antar att det då gick upp för henne vart hon hade gått haha! Hon sa att vi kanske kunde hitta nåt roligt till julklappstävlingen men snart därefter sa hon "Nä det är nog bäst vi går här ifrån" Haha..Typiskt mamma att inte höra vad man säger.

Nu ska jag göra mig i ordning för ska snart iväg till Amano och jobba lite, skönt att det är på en vardag.. men jag ska ju förstås jobba helgen med sen! Men lönehelgen ska jag allt se till att vara ledig på lördagen så jag kan gå ut med mina tjejer =) Träffar de ju alldeles för sällan nu när jag jobbar helgen :(


Kommentarer
Postat av: Emma Lee

saknar dig juuu

2009-11-19 @ 23:55:34
URL: http://eburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0