En helg med jobb och farsdag firande!

Dåligt uppdaterat den senaste tiden, men det är väl så det är med bloggandet, man har sina perioder.

Helgen bestod mest av jobb, och i fredags blev det en lång kväll, slutade inte förens vid 2. Fast det är ju bra att man får ihop lite timmar när man väl är där. Somnade inte förens efter 3 och sen hade stephan kl på 9 då vi skulle ut på vår morgonpromenad. Kände mig nästan bakfull då, men det är bäst att passa på att följa med ut när han väl vill gå! I vanliga fall brukar jag ju kunna tjata helt utan resultat för att han ska följa med mig ut!
Men det är en skön start på dagen.

Lördagskvällen innebar också jobb, var då en liten lugnare kväll och jag slutade vid 00.30. Jag ringde då Stephan och hörde vart han var efter som han var i örebro för att träffa grabbarna! Mötte upp han, get och jonas utanför pitchers och så gick vi till sibylla för att köpa med oss mat. Gick hem till Get där vi käka och snacka skit och han hade ju verkligen ett centralt läge på hans lägenhet. Perfekt efter en krogenrunda! =)

Söndag och Farsdag innebar en himlans massa fikande och ätande. Först var det lunch hos Stephans föräldrar och det bjöds på ett urval av godsaker från julbordet, riktigt gott var det och man kan väl aldrig börja för tidigt med julmat? Johan och Emmy ska ju till Thailand över jul så vi får passa på att äta lite innan så dem inte missar allt gott!
Efter det var det fika hos min älskade Pappa. Mina syskon och syskonbarn var ju också där, så jag och stephan spelade fotboll med Måns och Smilla. Mycket bus och skratt blev det! :) Jag avgudar dem små sötungarna och det ska bli kul när Wilma blir lite äldre så hon också kan vara med och leka! =)
Ska ju föresten bli moster igen, har jag berättat det? Den här gången blir det ett vår/sommar barn =) 

På kvällen blev det lite firande hemma hos Mamma och Ola, där David och Sandra var över på fika. Hade med en påse med pashmina sjalar som Johan tagit hem från afgahnistan. Lyckades sälja 4 st, och själv fick jag ju en av han snäll som han är. Valde en gråsvart och funderar på att kanske köpa en till, dem är ju så fina.
Tillsist avslutade vi kvällen med att köpa pizza, så ja det blev en riktig svullardag i går vill jag lova.

                              
                         Carina och min älskade pappa på hans 50-års dag som vi firade i Grekland!


Kommentarer
Postat av: Sara

åhh gott med julbord :D Vad kul att du ska bli moster igen:))Grattis!! Jag väntar på att min syster ska skaffa barn hihi.. brukar tjata ppå henne :P haha. Men jag tycker att du o stephan ska ha ;) Tack för idag föresten :D <3 Det var kul att se dig! :))

2009-11-11 @ 22:30:27
URL: http://saaracl.blogg.se/
Postat av: Emma Lee

heeey :) hihi de är ni nyfikna på ;)

2009-11-12 @ 00:26:22
URL: http://eburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0