1 Advent!

                          
                               Vi hamnade tydligen på första sidan på orebroguiden.se haha =)

Igår var det utgång på strömpis med mina älskade brudar, första lediga helgdagen på en månad så det firades.
Så kul att träffa tjejerna igen, och det känns faktiskt skönt att veta att det blir lite mindre helgjobb framöver.
Hade iallafall en kanonkväll igår, men lite segare idag. Sitter och är så grymt sugen på en kall coca cola, det är min bakis last.. kanske borde man ta sig iväg till affären och handla lite söndags gott! =)

Annars så har jag och Stephan spelat wii sports idag, tyvärr verkar jag vara den ständiga förloraren, men lika glad för det är jag..(Kanske är bäst så för husfridens skull) 
Är ju föresten första Advent idag ju, så mysigt när alla julstjärnot kommit upp. Bara snön som fattas nu då för att man ska få den rätta julkänslan. Men nu ska njuta av min lediga söndag för det verkar ju som att det kan bli en del jobb fram till jul sen. Men det visar sig imorgon!

Kommentarer
Postat av: Sara

snyggingar ;)

2009-12-01 @ 20:55:09
URL: http://saaracl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0