Springnota!

Bara en dag kvar till långhelg nu =) Så den här veckan har gått fort..
slutade lite tidigare idag för att åka till frisören för att  lägga i lite fler ljusa slingor,
fast blev ju lite oranget på vissa ställen nu ju.. men hoppas på att det lägger sig efter några tvättar med silverschampoo =)
Efter frisör besöket gick jag över till lindex för att prata med sara.. Så när hon fick kunder fundera jag på hur mycket pengar jag hade kvar på kortet ifall jag skulle handla nåt, så slog det mig "Jag betala ju aldrig hos frisören"..
Skyndade mig tillbaka och tjejen som klipper mig hade inte heller tänkt på det..  vi hade ju avslutat allt med att boka ny tid o sen sa vi ju bara hejdå.. så kändes riktrigt pinsamt där haha... Inte så lyckat att dra en springnota hos frisören :P

Imorgon blir det  att gå ut och äta middag med tjejerna inne i stan, blir väl antingen pitcher´s eller frimis!
Ska bli så mysigt..=) Och en bra start på ledigheten =)

           

 Från söndagens barnvaktande...!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha det var så kul! Men tur du kom på det iallafall, fast får skylla på frisören också haha! mysiga bilder du har =) ses imorgon :D:D

2009-05-19 @ 20:45:24
URL: http://saaracl.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha cissi, att du lyckas ;D tror allt det var planerat av dig haha.



hade ni kul igår?



puss

2009-05-21 @ 11:22:03
URL: http://emmia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det var kanon igår, riktigt mysigt att gå ut o äta..synd att ni inte va med :( Men ses i helgen? =)

2009-05-21 @ 11:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0