Räkor i öronen!

Mitten på maj nu redan ju..inte klokt va tiden går fort! Härligt väder är det med och det verkar ju som att det ska va det hela helgen... Älskart :)
Stephan är iväg och grillar hos alex men jag valde att stanna hemma, hoppas på att det inte blir allt för sent för han så vi hinner ses lite innan jag somnar för kvällen.. man är ju alltid så trött på fredagarna!

Kort dag på jobbet idag, sen for jag vidare till mamma! syster kom med måns o smilla och smilla är ju bara för skön...
Vi satt och åt smörgåstårta och det visa sig att smilla va överförtjust i räkor.. och helt plötsligt när vi titta till på henne stoppade hon in räkor i båda öronen!
Jag, mamma och syrran höll på att avlida av skratt och tårarna sprutade haha.. Vilket var väldigt dumt gjort då hon tyckte att det var jättekul och fortsatte stoppa in räkor i öronen! Hoppas verkligen hon inte fortsätter med det nu... för mat i öronen blir man väl inte mätt av haha :)

På söndag blir det att gå upp tidigt och va barnvakt åt de små liven.. men verkar som att stephan ska va med o hjälpa till så det ska bli kul.. =)
Annars blir nog helgen bara lugn och skön med en massa sol hoppas jag :)



Kommentarer
Postat av: emma

naaw sötnos haha!

brså hon på dig kanske ;D

2009-05-19 @ 10:17:23
URL: http://emmia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha jaa det där med att stoppa mat i öronen är ju min grej ;)

2009-05-19 @ 19:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0