Morsdag

Morsdag idag så har spenderat så gott som hela dagen hemma hos mor min!
har vart en helt underbar dag, älskar det här vädret..
Vi har fikat med mina syskon med respektive, solat och lekt en massa i trädgården med måns och smilla och grillat korv!
En perfekt söndag som för övrigt är en sån där bakisdag! var segt imorse men det blir alltid bättre när man till slut kommer upp och får lite frukost i sig!

Blev en riktig kanon kväll igår iallafall, då vi började med förfest hemma hos Emma och sen tog vi taxin in till frimis!
Kvällen gick alldeles för fort.. kändes som att jag bara hann dit så var det dags att gå till bussen! Blev knappt nåt dansande.. man var ute nästan hela tiden men är ju bäst att passa på när det är sånt här väder!
Kul att bara stå o sagga på med vännerna :)

Nu är det bara att ladda om till nationaldagen, vilket innebär kanalfesten.. och då ska minsann sara va frisk igen =)


Min älskade mamma och smilla!






 


Kommentarer
Postat av: Sara

Det ska jag vara :D wihoo. Haha. Ska bli jätte kul att få träffa er :D <3

2009-06-01 @ 22:18:36
URL: http://saaracl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0