En dag i taget

Sitter hemma hos mamma och har nyss ätit rabarberpaj med vaniljsås som jag bakat, smarrigt!
Annars har dagen vart lugn, tvättat sängkläder, vart uppe i skogen på långpromenad och sen mest bara haft det skönt och njutit av den sista lediga dan!
Nu följer 3 heeela långa veckor tills det blir kort vecka igen vid midsommar! Man blir ju bortskämd med alla korta veckor ju, så nu känns det tungt... men men man får va glad att man har ett jobb =)
Undrar just hur länge man får behålla det? Hoppas på över sommaren iallafall..

Och vad gäller till hösten nu då? Önskar att jag visste hur allt kommer bli, och vad jag själv vill göra?
allt var ju så mycket lättare förut!
hmm... kanske blir lite klarare den närmsta månaden... hoppas på det iallafall!

Har nästan börjat få tillbaka suget efter att plugga igen, men till VAD?..
Vill ju inte börja plugga som i höstas o sen hoppa av igen...men kanske kommer man på nåt så man kan
börja studera till vårterminen?..
Ahh det löser sig säkert....En dag i taget är väl det man får leva efter just nu! =)

Helgen har iallafall vart bra, i fredags var jag hemma o bakade och pysslade i regnet och på kvällen var det tjejkväll hos emma som gällde!
Igår åkte jag med familjen nilsson söderberg på kalas i kristinehamn, där det bjöds på lite italiensk mat och marängtårta! De bodde så himla fint precis vid sjön..vill också bo så =)
Blev en heldag där och sen följde vi med hem till stephans mamma och pappa där det blev grillat till kvällsmat!
Sen var det robinson som gällde och kvällen avslutades med En fyra för tre maraton..kommer ni ihåg det?
De spelar så himla dåligt men ändå är det en riktigt skön serie haha... får bli att kolla på några fler avsnitt ikväll!

Nu ska jag snart åka hem till Stephans föräldrar igen och tvätta bilen, kan verkligen behövas!

Hoppas ni alla har haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: emma

kul att se dig idag gumman!



tack =) PUSS

2009-05-27 @ 21:04:03
URL: http://emmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0