3 Rättersmiddag med brudarna!

Igår var det tre rätters middag på jensen´s med tjejerna som gällde!
Riktigt mysigt och lyxigt att gå ut och äta sådär, det gör vi ju alldeles försällan..
Jag var nykter för jag skulle köra, men de andra tjejerna beställde in vin o.s.v..

När vi var mätta och belåtna bar det iväg till njuta för en drink.. satt där och prata en stund,
och när sara, annie, karro och mathilda skulle gå vidare till strumpis bestämde tina och oss för att
fara hem till våra älskade pojkvänner =) .. men det var en riktigt lyckad kväll, tack tjejer för den :)

Idag har jag vart ute och gått en långpromenad i skogen, riktigt härligt!
Och snart ska jag åka hem till mamma där husmålningen är i full gång..
David och Sandra var där o hjälpte till och målade..kanske borde man hjälpa till nån dag..?
men det där med att klättra på stegar o måla och ha mig känns inte riktigt som något jag längtar efter att få göra..!
Och för er som inte vet så håller ju huset på att bli svart med vita knutar... Inte så vanligt direkt..!
Men tror nog det kan bli ganska så häftigt när det är klart! =)


       

Kommentarer
Postat av: Sara

det var en jätte mysig kväll, måste vi göra oftare verkligen! :D

2009-05-24 @ 15:22:52
URL: http://saaracl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0