Speldag med Anna!

Idag har jag haft en speldag med Anna, älskar verkligen att spela spel, och det är tur att det finns nån som vill göra det med mig =)
Vi utmana varandra i kinaschack, chicagopoker och Tp!
Tyvärr vann Anna med 2-1, men det ska jag nog ta igen någon dag! :)

Efter det åkte jag till mamma och nu är kvällen här, ska nog kolla på Linas Kvällsbok..
Nån som vet om den är bra?
Men det är ju iallafall något att titta på ikväll. Stephan är ju tillbaka i Filipstad igen,
så nu har jag några kvällar jag måste roa mig själv!
Imorse kollade jag klart på Prison Break, och jag satt och storböla vill jag lova, konstigt att man kan bli så påverkad av en serie! Man vet ju att det inte är på riktigt men ändå är man heeelt inne i det som händer! Tur att jag skulle åka till Anna efter det, så jag var tvungen att rycka upp mig =)

Imorgon blir det att möta upp Emma, Jenny och Elin på stan för att fixa lite till våra födelsedagsbarn!
Efter det ska jag möta upp Linda för en fika, så jag har nog en riktigt bra dag att se fram emot!

Kommentarer
Postat av: Caarry

filmen är guld!!

och jag älskar också speeeeel!! :))

2009-08-25 @ 21:50:35
URL: http://caarry.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi får ta speldag vi med nu snart, vi är ju inte så upptagna på dagarna direkt haha :P

2009-08-25 @ 22:30:19
Postat av: Hanna

Jag antar att det är du Cissi som kommenterat :P Känner inte så många andra... Om inte så får du låtsas som du fattar vad jag pratar om :P

Tuuusen tack =) 10 april är datumet vi fått än så länge, så det är ju en hel evighet kvar känns det som... Joo, tyvärr är det en hel del illamående och annat trevligt som jag dras med. Men det är ju såå värt det sen =)

Hoppas allt är bra med dig! Kramar Hanna

2009-08-28 @ 11:54:23
URL: http://barahannah.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0