Karlstad!

Idag gick jag upp tidigt för att ta bussen som gick mot Karlstad redan 8.20
Men det passade bra då Stephan ändå gick upp och jag har lite svårt att sova då..
man är ju van med att ha ett sovrum som man kan stänga till, men nu när man är i en etta igen är det väl bara att vänja sig med att vakna när han ska upp!

Resan tog drygt 1 timma så det tar sin tid att åka dit, men vad gör det nu när jag ändå är arbetslös?
Var en fin stad att gå och strosa i och shoppingen var fin fin.. fanns ju lite mer än vad det gör i Örebro City!
Shoppade två tröjor från Vero Moda och ett par nya höststövlar.
Sen blev det en hel del annat smått och gott som solglasögon, smink och annat som jag behöver ha här i Filipstad så jag inte behöver släpa med mig allt jämt! Hittade hur mycket som helst idag som jag ville köpa, men fick försöka påminna mig om att jag har inget jobb, jag har inget jobb, jag har inget jobb.
Men vill ju försöka ta mig ut till Bergvik nån dag med för lite shopping! Är bara lite osäker på om jag vågar ta bilen och åka dit helt själv..Kanske irrar bort mig helt! Får se om jag lyckas övertala Stephan att följa med, men han är ju inte så mycket för att gå i affärer tyvärr.!

Men emma sa att hon var sugen för ett shoppingtur i Karlstad nån dag.. Så hoppas att det är några av tjejerna som hänger på... Vore kul att se några bekanta ansikten här =)



  Karlstad- Där solen alltid skiner!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Karlstad är lätt Sveriges bästa shopping-stad! Så är det bara :D

2009-08-27 @ 02:29:14
URL: http://mathildamariaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0