Irriterad

Jaaa gud va irriterad jag är just nu!
Fick nyss reda på att två veckor efter att jag slutat på mitt jobb ska en ny börja jobba!
Det är en som slutade i fredags för att börja studera, och istället för han har dem anställt
hans kusin?!?!
så himla stört, då märker man ju tydligt att det inte spelar nån roll vad man kan utan det är bara
vilka släktingar man har som gäller!
Så nu kommer två bröder, deras föräldrar, mammans bror som är chef samt pappans bror jobba där!
Så jaa det blir typ en fjärdedel av alla som är anställda!

Då verkar det ju inte spela någon roll att jag redan kan mitt jobb och är duktig på det jag gör! Var ju via bemanningsföretag vilket dem tyckte var för dyrt, men svårt att anställa mig på timmar istället?
Allt prat om att jag var så duktig, att dem skulle sakna mig, och höra av sig om det blev nåt mer!
Up my ass!
Familjeband verkar vara det ända som gäller!
Meen men finns ju en del bra människor där också, saknar dem som mina arbetskamrater vill jag lova!

Nää ni dags att rycka upp sig igen! Måste göra mig i ordning nu, för vid 10 ska jag och stephan en snabbis till ikea och marieberg och handla lite mer till lägenheten.
Flytten igår gick bra föresten, blir nog fint i lägenheten när allt e klart! (Även om köksluckorna är hemska i sin limegröna färg)
I eftermiddag bär det i väg till Kristinehamn för kräftskiva, och inatt åker vi hem och sover vår första natt i Filipstad!

So long!

Kommentarer
Postat av: Caarry

neee fy fan!!! jag förstår att du är irriterad!

det där är så typiskt.

2009-08-15 @ 10:13:18
URL: http://caarry.blogg.se/
Postat av: Sara

gud vad störande!! Sånt där suger vekligen, så himla dåligt stil ju :/

2009-08-15 @ 16:54:05
URL: http://saaracl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0