Det blev en dag på stranden!

Tänk att det blev lite sommarvärme tillsist, har legat på stranden hela dagen och plaskat i vattnet med mina gulliga systerbarn. Var faktiskt riktigt skönt i vattnet, synd bara att värmen inte ska vara så länge till.
Imorgon blir det tyvärr inget strandbesök, men det blir bättre upp..ska till Kolmården med Carro, Sara och Emma!
Ska bli så kul, evigheter sen man var på en djurpark så det ska bli en rolig upplevelse haha!
Så imorgon vid 8 bär det iväg från hallsberg!

Blir alltså en lugn kväll, stephan är iväg och spelar xbox med sin bror, så jag är själv hemma.
Tänkte att jag skulle ta mig till Hallsberg och hälsa på tjejerna som ska iväg på maskerad ikväll, men efter ett långt velande kom jag fram till att jag nog ändå ska stanna hemma!
Orkar varken göra mig i ordning eller köra bil ikväll.. man blir ju helt slut av en dag på stranden.

Så var det snart dags för den första riktiga arbetslösa veckan, ska till arbetsförmedligen på måndag på ett sånt där
personligt möte, å det ser jag verkligen inte fram emot. Hoppas att dem inte tjatar allt för mycket!
Men annars ska den veckan faktiskt bli ganska skön, första veckan som både jag och stephan är lediga så vi kan få ägna oss lite åt varandra!
Blir nog mest bara lugnt, funderar på en fisketur och lite grillning och så!  sen är det dags att sätta i gång med allt packande, för han ska förmodligen flytta på fredag, för på måndag börjar skolan!
Ska bli spännande att se hur framtiden blir för oss, men det blir nog bra =)
Först och främst ska jag ta och njuta va våran vecka tillsammans, så tar vi allt annat sen när det är dags för det!

Nu ska jag ta fram lite grönsaker och dip och se om det finns nån bra film att slå på!

Ha en mysig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0