20 Års fest för Brottsjö

Igår var det 20 års fest för Brottsjö som gällde, så hon hade hyrt gemensamhetslokalen nere på vår botten våning.. skönt när man har så nära till och från festen :)
Mycket presenter fick hon och så hade hon bakat en jätte god jordgubbstårta!

Kvällen bjöd väl på det mesta... Blev en sväng till kåren, men tog inte lång tid tills vi alla var tillbaka här i huset igen..Men blev en riktigt rolig kväll och vilket resultera i att denna dag är en seg en..! Men blev väckt av att älsklingen ringde imorse.. så skönt att få höra hans röst, har ju inte gjort det på över en vecka.. Men han har det bra därborta på andra sidan jorden, men jag tycker allt att en veckas semester är mer än nog... vill ju ha han hemma hos mig igen =) hann inte prata så mycket för är ju svindryrt att ringa därifrån, men samtalet gjorde ändå min dag! :)

Nu sitter jag och väntar på att min kusin ska komma hit så ska vi dra och äta lite bakismat nånstans... magen kurrar förfullt just nu! Sen blir det vidare till Emma där det ska vara förfest... men tror jag skippar kvällens drickande, jag får ta och agera chaufför istället =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0