Smilla 1 År

Nu känns det som att vintern har kommit, va 10 minus grader ute när jag vakna imorse... brrr, och snö är det ju med! Skulle verkligen inte ha nåt emot att befinna mig där stephan är just nu.. han och Alex åkte ju till Thailand i fredags! Måste nog erkänna att jag är lite avundsjuk hehe... Tråkigt att vara ifrån han så lång tid med ju, 15 dagar :(... men man får försöka hålla sig sysselsatt så att tiden går fort!

Igår jobbade jag ett pass extra på jobbet för vi ligger efter, men det känns alltid mycket lättare att jobba på lördagarna, så lugnt och skönt på jobbet då! Efter det så åkte jag hem till Laxå för jag skulle på julmiddag hemma hos stephans familj! Hans bror Johan åker ju till Afghanistan på måndag så det var avskedsmiddag för han... Såå gott med julmat =)

Ska snart ta mig ner till Rast Punkt med för att kolla om det finns några biljetter kvar till julshowen den 20e, hoppas det för då ska jag köpa en så att Stephan också kan följa med =) Men skjuter lite på det för det känns inte så lockande att gå ut i den här kylan...

Sen i eftermiddag blir det 1års kalas, Smilla som har blivit så stor =) ... Och efter det blir det att åka hem till örebro o kolla på alla söndagsprogram med Brottsjö... Och efter det är det väl bara att ladda för ännu en ny arbetsvecka... fick ju föresten förlängt på jobbet med... så skönt så nu har jag till sista mars!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0